Klachtenprocedure
Bij Zorgpilaar staan we open voor uw feedback en zoeken we graag samen naar een oplossing.
U kunt uw klacht of tip altijd bespreken met onze interne vertrouwenspersoon. U kunt hiervoor onderstaande formulier voor gebruiken.
Klachtenformulier
Voor onafhankelijke ondersteuning kunt u contact opnemen met ……………………., onze externe klachtenorganisatie. Zij helpen u bij het indienen en oplossen van klachten over onze zorg.
Wanneer u uw klacht indient, beoordelen zij of de klacht in behandeling kan worden genomen en welke procedure van toepassing is. Als er informatie ontbreekt, zullen zij contact met u opnemen om ervoor te zorgen dat de procedure correct kan worden gestart.
Heeft u behoefte aan advies voordat u een klacht indient? Ook daarvoor kunt u terecht bij ……………………. Dit betekent dat er nog geen formele klachtenprocedure wordt gestart, maar dat u eerst advies krijgt over hoe u met de situatie om kunt gaan.
U kunt uw klacht eenvoudig indienen via het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg of een e-mail sturen naar info@………………...
Het uiteindelijke doel is altijd om samen tot een oplossing te komen en eventuele onvrede weg te nemen.