Klachtenprocedure

Bij Zorgpilaar staan we open voor uw feedback en zoeken we graag samen naar een oplossing.

U kunt uw klacht of tip altijd bespreken met onze interne vertrouwenspersoon. U kunt hiervoor onderstaande formulier voor gebruiken.

Klachtenformulier

Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
Naam cliënt
Indien indiener geen cliënt is
Als de klacht gaat over het handelen of de houding van medewerkers, vermeld dan hieronder de namen en, indien bekend, de functies van de betrokken medewerkers.
Heeft u de klacht ook bij andere instanties ingediend?

Voor onafhankelijke ondersteuning kunt u contact opnemen met ……………………., onze externe klachtenorganisatie. Zij helpen u bij het indienen en oplossen van klachten over onze zorg.

Wanneer u uw klacht indient, beoordelen zij of de klacht in behandeling kan worden genomen en welke procedure van toepassing is. Als er informatie ontbreekt, zullen zij contact met u opnemen om ervoor te zorgen dat de procedure correct kan worden gestart.

Heeft u behoefte aan advies voordat u een klacht indient? Ook daarvoor kunt u terecht bij ……………………. Dit betekent dat er nog geen formele klachtenprocedure wordt gestart, maar dat u eerst advies krijgt over hoe u met de situatie om kunt gaan.

U kunt uw klacht eenvoudig indienen via het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg of een e-mail sturen naar info@………………...

Het uiteindelijke doel is altijd om samen tot een oplossing te komen en eventuele onvrede weg te nemen.